MŮŽETE SE NA NÁS SPOLEHNOUT

  • Jak to funguje?
    1. Startujeme - Úvodní "pokec o IT", Zjistíme stav vašeho IT (HW, SW, "jak to funguje jako celek")
    2. Navrhneme řešení firemního IT, které nezatíží Váš rozpočet a vyřeší efektivní vnitropodnikovou komunikaci
    3. Podpis smlouvy
    4. Vše nastavíme a připravíme k používání
    5. Budeme se starat o Vaše IT, poskytneme Vašim zaměstnancům IT podporu, HelpDesk
  • Podmínky spolupráce
    • Uzavření servisní smlouvy na min. 12 měsíců popř. lze i prostřednictvím tzv. kreditního systému bez uzavření smlouvy
    • Splnění minimálních požadavků na PC, Notebook (staré IT vybavení prodražuje naše služby, vždy Vám doporučíme rozumnou variantu, která bude mít ideální poměr cena/výkon a díky tomu vám můžeme garantovat naše ceny)
  • Garantujeme
    • Dostupnost HelpDesku a Servisu: Po-Pá: 9:00-18:00 popř. individuálně dle SLA
    • Maximálně do 24h začneme řešit Váš problém
    • Férové jednání, běžně spolupracujeme i ostatními IT firmami, které se podílejí na správě Vaší firmy.
    • Nemáme problém s rozdělením kompetencí a odpovědností, je na Vás jakou část Vašeho IT nám svěříte
    • Dohodnutou cenu a způsob účtování vzdálené zásahy jsou účtovány po 15min

Sjednejte si nezávaznou schůzku!